دانشجویان پزشکی شهید بهشتی

دانشجویان پزشکی شهید بهشتی
 
پيوندهای روزانه

 سلام

طول دوره: 1ماه

پاتولوژی : 2جلسه.امتحان تشریحی اما زیاد سخت نیست و ظاهرا خوب نمره میدن.
رادیولوژی : 2 جلسه با دکتر که بسیار خوب درس میدن ومطالب کاربردی هستند.امتحان 8تا تست بسیار آسون.
فارماکولوژی : 1 جلسه (1روز) با دکتر ضیائی که مثل همیشه امتحاناشون سخته و تشریحی اما این بار چون حجم مطالب کمه خوندن و در نهایت امتحان دادن راحت تره.

پرسپتور: دکتر محمد سلیمانی که فردی بسیار آرام هستند آنقدر که این آرامش را به دانشجویان هم منتقل می کنند. خوب تدریس می کنند وبه نظر دانشجویان هم اهمیت می دهند.

درمانگاه:چون باید 2-3نفره میرفتیم تعدادشون در 1ماه کم بود و اینکه ما فقط توی درمانگاه دکتر حسینی میتونستیم معاینه کنیم اون هم اگر بیمار توی معاینش نکته ای داشت،اگرم خودمون می خواستیم ببینیم رزیدنتهای سال 1 نمیذاشتن! یعنی ما اصلا معاینه نرمال رو یاد نگرفتیم (شما مثل ما نشید )

راند : روزهای 1شنبه گراندراند بود وباید شرح حال همه مریضها رو بلد میبودیم نه فقط مریضهای خودمونو! اما به شرح حال هامون گیر نمیدادن.

اساتید : دکتر حسینی(رئیس بخش که تدریس هاشون هم خوب بود) دکتر سلیمانی که ایشون هم خوب تدریس میکردن، دکتر دادخواه ،دکتر عسکری، دکتر امینی(رزیدنت سال 5)

 رزیدنتها : خیلی با استاجرها همکاری نداشتند فقط دکتر ریاضی (رزیدنت سال 4) که هر سوالی می پرسیدیم جواب میدادند.

 امتحان :کتبی وشفاهی بود که در شفاهی یک کیس مطرح میشود که باید شرح حال کامل بگیریم و با پاراکلینیک تشخیص های افتراقیمون رو رد کنیم تا بالاخره به جواب نهایی برسیم (البته اگر خود دکتر سلیمانی بگیرند زیاد سخت نیست اما بقیه استادا کیس های خیلی پیچیده ای مطرح می کنند) امتحان کتبی 40 تا تسته که اکثرا کیس هستند و اولین اقدامی که براشون انجام میدیم رو می پرسن.

شرح حال: فقط یه دونه فرم 1 باید بدیم 

skill lab: یه سری ماکت دارن که طریقه سند گذاشتن و معاینه پروستات رو یاد میدن البته باید 2گروه بشیم دخترا و پسرا که به پسرا دکتر سلیمانی و به دخترا یه رزیدنت خانوم درس میدن!

وضعیت سلف :خوبه کیفیت غذاهاش خوبه و مکانش هم تر و تمییزه

تفریحات :روبروی بیمارستان انواع غذاهای ایرانی، ترکیه ای، ایتالیایی و... جگر و آب انار و خلاصه تقریبا همه چی میشه پیدا کرد. یه پارک هم 2تا کوچه پایین تر اون دست خیابون هست که میتونید در مواقع خستگی یه هوایی عوض کنید.    


نظرات شما عزیزان:

doost
ساعت18:18---11 اسفند 1391
سلام تو رزیدنتهای ما دکتر دهقانی واقعا عالیه و خیلی خوب توضیح میده استفاده کنین!

علیرضا حاتمی
ساعت15:09---19 بهمن 1390
سلام
بالاخره پس از مدت ها تنها بودن تو قسمت علمی یک وبلاگ علمی دیدم.
مدت ها بود هرچی نگاه میکردم تو قسمت به روز شده ها.فقط اسم وبسایت خودم بود.
خوشحال شدم
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط کمیته دانشجویی EDC شهید بهشتی برای اطلاع رسانی فعالیت های کمیته، معرفی دوره های مختلف برنامه آموزشی، نقاط قوت و ضعف آنها و به اشتراک گذاشتن تجربیات دانشجویان ایجاد شده است. یادتون باشه که پویا بودن این وبلاگ وابستگی زیادی به نظرات شما دارد. برای دسترسی سریع به مطالب از قسمت موضوعات استفاده کنید. برای همکاری بیشتر به ما ایمیل بزنید. (پروفایل مدیر وبلاگ)
موضوعات وب
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت

mouse code

كد ماوس